Saturday, May 5, 2012

Rahsia Besarkan Zakar



Dunia Rahsia Lelaki Malaysia
dan
Petua Mudah Membesar Senjata Sulit
Visitor counting start 06mac2013.... Free Hit Counter


Suatu pendapat berdasar dari pembacaan, kajian kes dan pengamatan peribadi
Nyah Rina Karina , Kuala Terengganu
Untuk peminat pembaca blog ini yg sudah melebihi 88ribu orang kat statistik google


Sms Utk Sesi Jumpa +6 013 952 2918
Atau Utk pertanyaan masalah
wechat kakotalk n line via +6 0111 694 9890
or via id NyahRinaKT or
atau emelkan - ramirahrina@gmail.com

ke novelet digitalku Korban Cinta.... http://hanwansiti.blogspot.com/
Novel Mesir Purba - Puteri Dari Utara, Putera Dari Selatan


Pengumuman Terkini 01-10-2013 ;
Sukarelawan untuk testimoni menentusahkan teori blog saya ini amat diperlukan, tiada sebarang caj urutan cuma hendaklah bersabar kerana tempoh nampak kesan antara 6 bulan hga setahun plus....hubungi kontak seperti di atas, mana mana pembaca blog saya yang ada datang kunjung Kuala Terengganu dapat dapat datang jumpa
Ataurcara Testimoni Blog - cuma diambil gambar digital saiz ukuran panjang zakar ketika keras maksimum daripada kulit ari-ari.... anda juga boleh guna kaedah ikat zakar... gunakan tali inci.. pembaris inci atau duit kertas rm1 atau rm10.. hantar kepada saya melalui whatsapp telegram via 01116-94-98-90 atau email saya ramirahrina@gmail.com , info nama samaran, umur dan lokasi daerah anda. tidak perlukan pix wajah. Hantar pix testimoni setiap 6 bulan

Prakata NyahRinaKT;


Sepanjang kerjaya menjadi seorang maknyah lorong tentulah sentiasa mahukan dan dambakan kehadiran adik angkat dan abang angkat yang mempunyai daya seksual yang hebat di segi bentuk fizikal badan terutama aset senjata sulit mereka.


Apa yang selalu bermain di fikiran seorang nyah apabila bertemu calon idaman yang baru, adalah seperti berikut;


1- Saiz keseluruhan senjata sulit itu gabungan antara buah dan batang.


2- Kepanjangan batang


3- Saiz batang disegi lebar


4- Ketahanan lamanya aktiviti seksual berlangsung.


5- Bunga-bunga cara gaya aktiviti tambahan penyeri kepada aktiviti seksual utama.



Tujuan saya menulis bukannya untuk mempromosikan hubungan songsang tetapi lebih kepada tip-tip alternatif yang boleh digunakan oleh lelaki Malaysia dalam meningkat fizikal alat sulit mereka.


Untuk menambahbaik saiz alat sulit sememangnya memerlukan masa yang panjang kurang2 6 bulan atau setahun, amalan senaman dan kaedah khas perlu dilakukan secara konsisten.



Topik : Saiz Anu Besar
Saiz anu setiap individu lelaki bergantung kepada warisan baka genetik terutamanya. Kedua faktor adalah aktiviti seksual yang dilakukan oleh lelaki itu sepanjang masa tumbesarannya ketika kanak-kanak , remaja dan awal dewasa.

Kekerapan melakukan onani atau melancap ketika zaman kanak kanak dan remaja tidak menjamin saiz anu yang lebih besar, kerana melancap hanyalah merangsang syahwat kepuasan sekitar urat saraf nafsu sekitar kepala zakar dan tidak menyumbang kepada pembentukan otot zakar.


Disarankan aktiviti onani oleh budak lelaki yang belum dewasa tidak melebihi 2 kali seminggu bagi mengelakkan stress sel penghasil sperma. Maka melakukan aktiviti melancap pada kadar normal iaitu hujung minggu dan tengah minggu sudah memadai.


Bagi lelaki yang sudah berumur 18 tahun ke atas, kadar onani berselang sehari atau dua hari boleh dikatakan normal.


Bagi yang lelaki yang sudah berkahwin dan mempunyai zuriat, kadar normal seks dan keluar mani tidak terhad mengikut mood seksual dan kemampuan batinnya.


Kaedah membesarkan saiz zakar mempunyai beberapa cara amnya;


1- Kaedah urut tradisional.


2- Menggunakan alat bantuan besar seperti pam vakum atau alat peregang panjang extender secara komersil. Pada pendapat saya, pam zakar guna air adalah terbaik kerana boleh pakai sejam kut... pam vakum boleh sebabkan kulit melepoh macam kena air panas bila lebih 30 minit.


3- Menyapu minyak tertentu yang dikatakan dapat memanjang dan menambah saiz. Contoh produk lihat foto bawah sekali.... tahap keberkesanan bergantung kepada keaslian produk.... sila google dan beli online >> minyak lintah tapa >>> minyak lintah tembakul >>> minyak ikan tembakul >>> minyak ikan linang

Boleh order Minyak Khas Urut Zakar.... ke MinyakAsliPandan.blogspot.com 

4- Melakukan senaman tertentu seperti kaedah melurut batang seperti aksi memerah puting susu lembu pada kiraan 100 atau 200 kali, teknik ini merupakan amalan tradisi orang lelaki arab yang juga dikenali sebagai kaedah jelqing. Sila google ''jelqing''



5- Kaedah ''membina batang'' secara simulasi senaman aerobik ahli bina badan di gimnasium.Kaedah tersebut merupakan satu alternatif baru untuk menambah saiz batang, cara ini lebih mudah, senang dan ringkas aktivitinya.


6- Teknik Tahan Keras dan Goncang - teori besar panjang zakar terkini Feb 2014



Cara-cara untuk ''membina batang'' - Teori Khas Blog ini :


- Gunakan gelang kain ikat rambut wanita yang sesuai, disarankan jenis berbulu halus atau berkain flexibel yang lembut, yang mana lakukan ulang ikat pada kiraan 3 atau 4 kali seperti mana aksi ikat toncang rambut tapi diikat pada pangkal batang zakar, jangan kena pada kulit kerandut buah yang mudah luka dan sensitif.

- Kemudian stimkan zakar dengan aksi ala onani berselang seli dengan menekan gelang ikat kepangkal zakar. Hasilnya zakar yang amat tegang seperti belon, senaman ini di hadkan untuk tempoh 5 minit, 10, 15, 20 minit sahaja mengikut keselesaan individu


- Jika zakar mengendur dalam tempoh ikat itu, sila buat semula aksi ala melancap dan menekan semula ikatan itu ke pangkal sehingga ia kembang keras semula.


- Selepas tempoh ikat itu sila ungkaikan, tidak boleh terlalu lama kerana dikhuatiri berlaku cekang pada kulit lantas jadi luka pada kulit atau kematian otot kerana terlalu lama tanpa oksigen, maka tempoh maksimum 15 atau 20 minit sudah memadai, lakukan aktiviti sebelum tidur malam dan ketika baru bangun tidur pagi.


Apa berlaku ketika melakukan aktiviti kaedah bina batang ini. Ketika diikat, kadar pengaliran darah berkurang, maka otot-otot berada dalam keadaan tanpa oksigen untuk seketika seperti aktiviti senaman ahli bina badan di gimnasium. Ini merangsang untuk otot otot zakar menambah bilangan sel dan kemudian akan menambah saiz zakar.


Perumpamaan lain seperti contoh kita meniup suatu belon pada saiz yg besar,kemudian dikempiskan dan dilakukan beberapa kali, maka saiz belon tanpa angin kan lebih besar jika berbanding ketika baru dibeli.


Lebih berkesan lagi ketika masa diikat itu turut disapukan minyak lintah atau sekurangnya minyak gamat yang boleh bantu pelancaran darah lebih baik.


Aktiviti senaman bina badan juga boleh disesuaikan dengan sesi melancap. Selepas bina batang itu bolehlah sambung dengan aksi melancap, paling elok air mani yang keluar itu disapu semula pada batang zakar dan buah zakar kerana lebihan kandungan hormon testeron dalam mani juga ada boleh membantu pembesaran zakar. Minyak asli seperti minyak biji sawi mustard, zaitun,kelapa dara juga boleh disapu ketika sebelum sesi gabungan ini dilakukan. Kehadiran pelarut minyak asli memudahkan khasiat hormon testeron diserap mudah oleh kulit semula.



Kepada adik-adik remaja yang masih belajar tidak perlu mengikut jadual senaman sebelum dan selepas tidur itu. Kelebihan masa lepak-lepak bilik di rumah ketika sudah balik dari sekolah / kolej sama ada menonton tv, akses internet dan membaca buku, boleh digunakan untuk senaman 20-30 minit itu malah boleh buat sesi berganda dimana diselangseli dengan ungkai ikatan selama setengah jam, kemudian buat senaman semula.... ulangan senaman sebanyak 3 kali sudah mencukupi. Jika berlaku cengkam ikatan kepada kulit dan berasa pedih, hendaklah henti beberapa hari.... letak minyak gamat. Ketika senaman tersebut jika berlaku rasa pening kepala, tanda-tanda rasa gemuruh, hendaklah berhenti dari senaman.... mengikut keserasian badan masing-masing. Jangan obses untuk buat senaman melebihi 2-3 jam sehari, tidak ada keajaiban seperti konek boleh panjang satu inci dalam 6 bulan. Rekodkan foto konek keras anda dengan pembaris inci sebagai rekod bulanan.



Teknik Tahan Keras dan Goncang

Merupakan ubahsuai terbaru teknik senaman ikat ''bina batang'' tetapi zakar terlebih dahulu dilumur minyak urut khas untuk tujuan melicin dan memudahkan senaman goncang. Senaman ini mempunyai penutup aktiviti memancutkan air mani iaitu selepas 30 minit bersenam. Jenis minyak yang dilumur hendaklah jenis minyak asli seperti zaitun, jagung, biji sawi, biji bunga matahari. Penggunaan baby oil, krim rambut berasaskan minyak petroleum adalah dilarang.
[ Boleh order Minyak Khas Urut Zakar.... ke MinyakAsliPandan.blogspot.com  ]





Jika anda sudah ada beberapa minyak khas lintah / linang / tembakul boleh juga digunakan untuk senaman ini.


Turutan senaman;

1- Lumur minyak urut pada batang dan buah zakar
2- Lakukan ikat kepada batang zakar
3- Aksi bebas goncang sehingga zakar maksimum keras seperti senaman ikat sebelum ini tetapi aksi goncang dihenti jika terasa hendak pancut. Aksi tahan keras ini berlangsung 30 minit. 
4- Ulang goncang / jelqing / urut jika zakar kendur / turun
5- Selepas 30 minit diakhiri dengan goncang hingga pancut... dilumurkan air susu mani ke seluruh batang dan buah zakar.

Disarankan dibuat sebelum tidur atau sesudah awal malam. Elakkan melancap pada waktu lain. Maksimum sehari sekali sahaja terutama yang masih bawah umur.






Tertib Mudah Guna Minyak Khas


- masa sesuai untuk letak lumur minyak khas untuk besar iaitu aneka minyak lintah - tembakul - linang atau campuran kimia moden bergantung kepada kesesuaian pemakai itu sendiri.


- anggaran mudah adalah ketika sebelum tidur atau sebaik sahaja selesai solat isyak


- guna minyak anggaran setengah sudu teh atau kurang... letak minyak dari botol ke tapak tangan


- lumur ke bahagian kepala dan batang zakar kemudian buat aksi goncang lancap secara perlahan atau meramas-ramas gengam batang... sekurangnya tempoh 10 minit bagi memberi peluang minyak khas menyerap  ke dalam kulit. Ikut rasa serasi anda sendiri.. atau rasa melekit minyak berkurang antara kulit


- tempoh menyerap ini boleh dilakukan teknik urutan standard biasa seperti mana terdapat di online. atau kaedah arab jelqing... cari search youtube jelqing penis


- lebihan minyak di tapak tangan diguna untuk mengosok pada kulit buah zakar. jika ada lebih lagi... Lumur kat rambut jer


- jika anda tidak ending sesi bersenam zakar dengan melancap, maka lumuran minyak tidak perlu dibasuh sabun ketika mandi itu.


Kesan-kesan positif selepas penggunaan minyak asli  lintah / tembakul / linang ; [ mengikut pengalaman orang2 tua  yang saya tanya ] 


- sifat ketiga-tiga jenis minyak melancarkan perjalanan darah akan menyebabkan tuan punya badan akan berasa ''ringan'' , dan ''segar''


- walaupun serapan bahan aktif berlaku di kawasan zakar, kesan bahan tersebut akan tersebar secara perlahan dalam beberapa hari ke seluruh badan mengikut peredaran darah


- badan berasa segar tetapi mudah tidur dan bangun awal pagi.


- napsu gelojak jiwa untuk sex mungkin menurun tapi semakin bersemangat bila waktu senggama jika pemakai yang sudah kahwin


- bagi yang masih bujang, gelora untuk melancap mungkin juga akan berkurang tetapi semakin kencang bila terasa nak goncang... mungkin sampai dua tiga kali pancutan.


- dua minggu pertama mungkin mudah mengalami buang air besar dimana toksik dan racun kumuh dalam badan mudah disingkirkan oleh sistem perut dan kencing. Saiz perut mungkin kurang buncit sedikit


- jika anda merasai beberapa tanda di atas.... mungkin anda sudah menjumpai produk yang serasi dan original... 

- bagi peluang satu produk beberapa bulan... jika zakar menjadi semakin kembang dan semakin tegap berdiri... anda sudah jumpa apa yang dihajati.



Topik : Keselamatan

Teori beberapa kaedah senaman tidak digalakkan dibuat oleh individu yang mempunyai masalah kesihatan yang kronik seperti lemah jantung , diabetes , darah tinggi , darah cair hemofilia dan sebagainya. Kepada yang bawah umur 18 tahun hendaklah dimaklumkan dan diawasi oleh abang atau ayah saudara yang sudah dewasa.

How to ikat....example.... akronim video....





Kaedah Memanjang Zakar
Teori Khas Blog ini


Mempunyai panjang zakar melebihi 6 inci secara semulajadi adalah dianggap amat bertuah. Bagi empunya zakar yang kurang dari saiz itu tentunya mempunyai keinginan untuk menambah panjang zakar mereka.

Maka kaedah mudah disarankan ialah dengan cara mengepit celah peha keseluruhan zakar dan buah ketika awal nak tidur atau sebelum tidur, kepada yang mempunyai celahan peha yg sangat ketat, disarankan dibuat untuk tempoh setengah atau sejam sahaja.


Kaedah ini dapat sedikit menarik memanjangkan otot zakar dan kulit dibahagian ari-ari dan pangkal atas zakar untuk memanjang. Kulit kawasan zakar yang mengendur akan menjadi spring semulajadi untuk menarik otot zakar memanjang.


Lain-lain cara boleh dipertimbangkan sebagai menambahbaik alat sulit lelaki Malaysia :



1- Kaedah melurut batang iaitu jelqing terubahsuai, yang mana ikatan ikat rambut yang lebih longgar digunakan untuk ikat pangkal, katakan jika buat kaedah bina batang, ikatan dibuat ulang ikat 4 kali tapi jika untuk melurut cuma guna ulang ikat 3 kali sahaja. Lurut ke atas dan kebawah dengan kelajuan sederhana seperti aksi melancap, pastikan zakar keras ketika proses itu. Buat pada kiraan seratus kali sekurangnya. Elok dibuat sebelum kaedah bina batang.  




Boleh order Minyak Khas Urut Zakar.... 




jelqing video....




  2- Kawasan senjata sulit elok selalu diamal dicuci dengan menggunakan syampoo berasaskan ginseng, urang aring atau jenis herba yang diguna untuk rawatan rambut gugur yang mana boleh merangsang pengaliran darah lebih baik maka boleh menambah baik senjata sulit. Guna setiap kali mandi. Contoh , syampoo Bawang Jackie Chan ( bukan untuk promosi tapi satu2nya alternatif mudah dan murah, untuk jenama lain sila buat carian shampoo herba tonik rambut )

3- Gabungan minyak asli seperti minyak jagung, zaitun, biji sawi boleh dicampur dengan sedikit perapi konditional untuk rawatan rambut mudah didapati di farmasi atau tonik rambut juga mungkin boleh digunakan sebagai minyak besar barang, lumur pada anu dan buah sebelum tidur.


Peringatan - Semua aktiviti hendaklah dilakukan secara berhati- hati, elakkan berlaku kecederaan. Jika cedera sila rehat beberapa hari. Tempoh mula hasil memerlukan sekurangnya 6 bulan, tempoh setahun lebih menyakinkan.



Lain-lain petua;


1- Zakar mudah pancut , tidak boleh buat seks untuk pusingan kedua atau ketiga. Amalan memakan madu lebah satu sudu sebelum tidur malam dan selepas bangun pagi. Banyakkan makan sayur, jus buah dan ulam. Amalan kopi tongkat ali boleh sedikit membantu untuk lebih tahan lasak ketika seks. Terdapat juga ramuan ubat moden dan tradisional seperti makjun boleh dimakan.

2- Terdapat petua lama melayu untuk zakar lebih keras iaitu dengan merendam zakar dalam air kencing pagi, maka kumpul dahulu dalam gelas kaca, kemudian letak zakar dalam tu untuk beberapa minit.


3- Kalau cara moden jika sudah pakai mandi panas, utamakan basuhan air panas suam ke zakar masa mula mandi dan ketika habiskan mandi.


Masalah ejakulasi pra matang ( sama dengan -1- ) juga mungkin boleh diatasi dengan amalan mudah memakan madu dan amalan tongkat ali. Pancutan sensitif di awal kejadian dianggap sebagai air lebihan tangki simpanan sahaja. Rasa ngilu melampau tidak dapat melakukan seks dan kekuatan untuk menjadi tegang keras untuk pusingan kedua boleh dilakukan jika diamalkan dua perkara berikut.



ke lain2 senaman zakar....http://kedai-lelaki.net/blog/zakar-anda-lemah-kuatkannya-dengan-senaman-ini/




#########################
Elak guna produk minyak pelembab berasas petroleum


Semua produk pelembab rambut baik jenis minyak rambut klasik ( jenis hijau pomade , jamilah etc.) , krim berminyak ( code10, brearlcream ) dan jeli berair menggunakan asas petroleum , walaupun ianya tidak bersifat toksik dan tidak memudaratkan, namun risiko jangka panjang boleh mengakibatkan anda akan mudah mendapat rambut uban, botak malah risiko kanser. Boleh order Minyak Khas Urut Zakar juga boleh dibuat sebagai pelembab rambut serbaguna.... ke MinyakAsliPandan.blogspot.com 





Guna minyak urut dari produk baby oil juga harus dielak, gantikan dengan minyak asli seperti minyak asli zaitun , kelapa dara , biji sawi mustard , jagung dan biji bunga matahari.








Pengumuman... bermula pertengahan Februari 2014... 
Saya sendiri akan melancarkan formulasi minyak asli pandan dengan menggunakan gabungan  beberapa minyak asli... penjenamaan produk homemade ini akan dilancarkan blog dan link. 
Formulasi khas minyak asli ini boleh digunakan sebagai 
minyak untuk urut zakar atau sebagai pelembab rambut boleh juga diguna harian. 
Pakej botol 400mL dan 200mL pada harga termasuk hantar poslaju RM 20 dan RM 15. 
Harga beli terus jual langsung RM 10 botol kecil dan RM15 botol besar 
di Kuala Terengganu sahaja.
Kontak Zamie Pandan 
via 019 902 50 15 
Sms whatsapp wechat 
kakaotalk line telegramz
ke BlogMinyakKhasUrutZakar 



##########################

Diharapkan beberapa idea baru ini boleh membantu sedikit reputasi senjata sulit lelaki Malaysia. Sememangnya perihal senjata sulit menjadi taboo dan tidak dibincangkan oleh orang tua kepada anak mereka kecuali menjadi amalan keluarga tertentu yang menurunkan ilmu dari ayah ke anak lelaki mereka. Diharapkan boleh sedikit membantu adik-adik lelaki yang berangan untuk mempunyai barang yang power.


Mulakanlah senaman dan ikuti petua saya sebelum anda bersunat lagi, tentu setahun dua dari sekarang, ada doktor dan jururawat yang pengsan kerana barang budak yang pegi bersunat lebih besar dari doktor punya... hahaha


Sila mesejkan kat e-mail : ramirahrina@gmail.com untuk apa-apa kemuskilan masalah dan perkembangan senjata sulit anda. Jangan sms saya... tak larat nak habiskan kredit yerr..... kalau perlu kepastian kaedah senaman tersebut utnuk berjumpa personal itu bolehlah.... mesej via mobile sosial wasssap wechat kaotalk n line sepertimana di atas.


Sila simpan foto rekod senjata sulit anda. Ambik foto dengan pembaris inci atau guna tali ela. Rekodkan foto setiap 2 bulan.



Pengumuman Terkini 01-10-2013 ;
30 orang sukarelawan untuk testimoni menentusahkan teori blog saya ini amat diperlukan, tiada sebarang caj urutan cuma hendaklah bersabar kerana tempoh nampak kesan antara 6 bulan hingga setahun plus....hubungi kontak seperti di atas, mana mana pembaca blog saya yang ada datang kunjung Kuala Terengganu dapat dapat datang jumpa



SUDUT PRODUK LAIN2

Urut Tradisional K.Terengganu
UrutBadan & UrutZakar
AyahMat Pulau Kambing
013 908 7327





Kad Digital Minyak KhasUrutZakar



Madu Asli Mentakab Pahang
Madu Tualang 1 Botol.... RM 30
Madu Lebah Kampung 1 Botol... RM 12
Jualan Langsung Secara Terus
Berkala di KotaBharu , 
Kuala Terengganu dan Kuantan 
Fon Pak Sharil..... 016-932-11-45
[ Pakcik ni dah veteran sangat... direk fon yer ]





Produk minyak hibrid lintah n tembakul 

dari Paka Terengganu, 
Kontak Wakil Jualan Utama Produk ini ...Smsfon 
AdamSasa 014 294 07 65 
Paka, Dungun , seluruh Terengganu dan Malaysia
[ saya dimaklumkan yang jualan adalah lebih secara jumpa terus, 
dan juga boleh buat pembelian secara online iaitu bank-in atm kemudian dihantar poslaju etc... sms terus dengan wakil jualan yerr..... ]
maklumkan dia yang anda ambik maklumat produk di blog RahsiaLelaki ini..... mungkin saya boleh claim diskaun utk anda bila pesanan melebihi 100 botol....
Harga di kedai anggaran RM 70 sebotol.... mungkin harga yang lebih rendah jika anda berurusan terus dengan wakil jualan itu sebab mereka mendapatkan bekalan terus daripada kilang produk itu...... kalau tanya saya.... terailah sebotol tengok camner



Boleh order Minyak Khas Urut Zakar.... ke MinyakAsliPandan.blogspot.com 



Pelancaran siri Rahsia 2 : Rahsia daging arnab murah daripada ayam itik....
baca di www.ternakarnabmudahmurah.blogspot.com

Pembekal Ikan Tilapia Merah
segar di Kuala Terengganu Pak Awang 
Untuk tempahan hantaran segar hidup atau segar sejuk-beku
Pak Awang 014 833 5939
ke link.....www.TilapiaPakAwang.blogspot.com
Harga bermula RM 9 sekilo
Kuantiti stok terhad sekitar 300 ekor, 
saiz anggaran bermula suku kilo ke 1 kg
Tilapia diternak separa organik secara semulajadi di kolam yang mendapat sumber air anak sungai.. Sumber makanan daripada lumut air semulajadi dan makanan mesh. Kolam terletak di kawasan berbukit di area utara Tepoh.







Statistik Rasmi Google


word drive.... air mani onani melancap besar panjang zakar pelir alat sulit lelaki rahsia melayu baligh remaja budak mimpi macho rahsia lelaki rahsialelaki rahsia zakar persetubuhan seks melayu seksmelayu video


Visitor counting start 06mac2013.... Free Hit Counter

Free Hit Counter